CENÍK PRONÁJMU SÍDLA A KANCELÁŘÍ

line

Poskytnutí sídla:

12 měsíců 8000,- Kč (včetně DPH)

For rent office:

1 týden v měsíci (využití 40 hodin) 1000,- Kč + DPH
2 týdny v měsíci (využití 80 hodin) 2000,- Kč + DPH
3 týdny v měsíci (využití 120 hodin) 3000,- Kč + DPH

Tento typ pronájmu je vhodný pro ty firmy, které nepotřebují kancelář celý měsíc.  Po dohodě možno domluvit i asistenční a účetní služby za příplatek.

Kanceláře k nájmu:

15m2 5000,- Kč/měsíčně + DPH
18m2 6000,- Kč/měsíčně + DPH

Cena pronájmu je včetně vybavení a všech služeb, úklidu, internetu. Při podpisu smlouvy se skládá kauce ve výši 3 měsíčních nájmů.

Při platbě nájmu na 12 měsíců sleva 5%

 

Zasedací ( školící ) místnost k pronájmu:

18m2     400,- Kč na hodinu + DPH
18m2   2400,- Kč na den + DPH

Možnost domluvy občerstvení (káva, nealko, oběd) za příplatek.

SLEVY

Při pronájmu sídla sleva na účetní služby ve výši 5%.  Při pronájmu kanceláře sleva na účetní služby ve výši 10%.

CENÍK ÚČETNICTVÍ PRO ROK 2017

LINE

Při stanovení konečné ceny našich služeb vycházíme hlavně z počtů dokladů, zaměstnanců, předmětu činnosti firmy a specifik týkajících se konkrétního klienta. Měsíční paušál již obsahuje veškeré účetní a daňové služby, tzn. našemu klientovi již není vyúčtována v průběhu roku ani koruna navíc. Dle domluvy zastupujeme klienta při jednáních a kontrolách na úřadech  a zdravotních pojišťovnách. Samozřejmostí je pojištění naší firmy v případě způsobení škody klientům (pokuty, penále).

 Dále uvádíme příklady nejčastějších cen za komplexní zpracování účetnictví:

Daňová evidence, neplátce DPH, bez zaměstnanců, do cca 20 dokladů měsíčně 500,- Kč/měsíc
Daňová evidence, plátce DPH, bez zaměstnanců, do cca 20 dokladů měsíčně 1.000,- Kč/měsíc
Daňová evidence, plátce DPH, 1-2 zaměstnanci, do cca 20 dokladů měsíčně 1.500,- Kč/měsíc
Účetnictví, plátce DPH, bez zaměstnanců, do cca 20 dokladů měsíčně 1.500,- Kč/měsíc
Účetnictví, plátce DPH, 1-2 zaměstnanci, do cca 20 dokladů měsíčně 1.900,- Kč/měsíc
Účetnictví, plátce DPH, bez zaměstnanců, cca 100 dokladů měsíčně 3.000,- Kč/měsíc
Účetnictví, plátce DPH, 2-3 zaměstnanci, cca 100 dokladů měsíčně 3.500,- Kč/měsíc
Minimální cena za roční zpracování účetnictví včetně účetní závěrky a daňového přiznání 2.500,- Kč

Orientační ceník mzdové agendy

Dle náročnosti zpracování a množství zaměstnanců od 100,- Kč do 200,- Kč /osoba /měsíc. 

Nejčastější cena 150,- Kč /osoba /měsíc

Všechny cen jsou uvedeny bez DPH.

SLEVY

Firmám, které mají sídlo zaregistrované u naší společnosti nabízíme účetní služby se slevou 5%. Firmám, které mají pronajaté kancelářské prostory naší společností  nabízíme  účetní služby se slevou 10%.

Dle přání klienta lze vytvořit speciální balíček všech služeb ( pronájem sídla, pronájem kanceláře, účetní služby) za zvýhodněnou cenu!